برنامه نویسی موبایل توسط تیم ایده پویا

برچسب ها : طراحی سایت
تاریخ انتشار خبر : 1395 آبان 10

برنامه نویسی موبایل توسط تیم ایده پویا

اگر به اطرافمان نگاهی بیاندازیم تلفن های هوشمند و تبلت ها را در دست همه افراد می بینیم که جزو وسایل ارتباطی پرکاربرد هستند و موازی با این اتفاق برنامه نویسی موبایل نیز تقریبا متداول گشته و برخی از شرکت های طراحی سایت به طراحی اپلیکشین های کاربردی روی آورده اند و جزو مهم ترین تخصص های آنها در بخش تکنولوژی می باشد.بسیاری از مشتریان درخواست برنامه نویسی موبایل را دارند و موتور جستجوی گوگل نیز به باز شدن سایت ها و صفحات اینترنتی در موبایل و اسمارت فون ها توجه ویژه ای دارد .

برنامه نویسی موبایل

برنامه نویسی موبایل منجر به پدید آمدن نرم افزار موبایل یا اپلیکیشن موبایل شده که بر روی گوشی نصب و استفاده می گردد مانند نرم افزارهای خدماتی ، اطلاع رسانی ، سرگرمی و موارد دیگر  و تمام این اپ ها به کد نویسی و طراحی گرافیک احتیاج دارند.

 

برنامه نویسی موبایل

برنامه نویسی موبایل، از روش های جدید و نوین استفاده کرده تا در مسیر پیشرفت تکنولوژی حرکتی پایدار داشته باشد. با توجه به میزان استفاده بالا از موبایل و دیوایس های هوشمند دیگر  برنامه نویسی موبایل از موارد ویژه برای شرکت های عرضه کننده خدمات تکنولوژی به مشتریان می باشد که باید ان را همگام با استاندارد روز و با استراتژی هدفمند انجام دهند.

برنامه نویسی موبایل توسط طراحی سایت ایده پویا:

تیم برنامه نویسی ایده پویا با توجه به نیاز و کاری که مشتریان می خواهند انجام دهند برنامه نویسی موبایل را انجام داده و اپلیکیشن موبایل مناسب را به انها ارائه می دهد.

این اپلیکیشن ها و برنامه نویسی موبایل می توانند صرفا جهت اطلاع رسانی برای خدمات و محصولات مشتری باشند و یا در انها اقداماتی همانند سفارش گیری و فروش هم انجام شود.

 

خرید انلاین با موبایل

 

اپلیکیشن فروشگاهی موبایل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اپلیکیشن موبایل می توانید با شماره زیر تماس بگیرد :

 875 73 222 - 021  -  180 20 229 - 021

 

  • 5
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر