هشت روند جدید سئو و بهینه سازی سایت در سال 2017

تاریخ انتشار خبر : 1395 اسفند 18

هشت روند جدید سئو و بهینه سازی سایت در سال 2017

سال جدید به معنای روندها و تجارب جدید در دنیای سئوو بهینه سازی سایت است. با اینکه برخی اجزای سئو در جهت بهینه سازی و تعامل مشتریان سایت، برای سال هاست که بدون تغییر باقی مانده و مورد استفاده همه است اما روندهای جدید در این حوزه رخ داده که توجه شما را به آنها جلب می کنیم:

 

سئو سایت در سال 2017

 

یکی از مسائلی که در سایت ها و شبکه های مجازی توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام به طور مستقیم از کاربران پرسیده شده، این است که" تازگی از نگاه سئو چیست؟" البته بدیهی است که پاسخ به این سوال همواره در حال تغییر است. در این مطلب قصد داریم هشت روند جدید سئو در سال 2017 را با شما به اشتراک بگذاریم:

HTTPS تنها به عنوان یک گزینه برای وب سایت نیست

HTTPS باعث ایجاد امنیت بین کامپیوتر و وب سایت شما خواهد شد. مصرف کنندگان و مشتریان نسبت به سال های قبل بسیار زیرک تر شده اند و به هنگام بازدید از یک سایت، جنبه های امنیتی آن را مد نظر دارند. هزینه تغییر HTTPS ها بسیار کمتر بوده و جدا از این منافع، گوگل سیگنال رتبه بندی آن را تایید کرده است. این رهنمود، این پروسه را به خوبی توصیف می کند.

 محتوای طولانی در وب سایت، در نتایج تحقیقات، بسیار مناسب عمل خواهد کرد

محتوای طولانی سایت که شامل بیش از دو هزار واژه است، در نتایج تحقیقات بهتر عمل کرده است. این چیزی است که بسیاری از بازاریابان چندین سال پیش تصویب کرده اند و امروزه هم  برای کسانی که  به دنبال رتبه بندی های ارگانیک طراحی سایت و ارائه مقادیر مورد نیاز مصرف کنندگان هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

رسانه های اجتماعی به معدن ترافیک سنگین تبدیل خواهند شد

به این فکر کنید که روزانه چقدر تعامل و فعالیت در هر رسانه اجتماعی رخ می دهد. محصولات و خدمات متنوع  از طریق رسانه های اجتماعی کشف شده  و مصرف کنندگان به هنگام نیاز به حمایت مشتریان و برندهای خود به همین رسانه های اجتماعی روی می آورند. بنابراین شاهد یک منبع باز با ترافیک مراجعه هزاران کاربر خواهیم بود.

جستجوهای فعال مبتنی بر صفحه اصلی سایت افزایش خواهد یافت

Google Home   و Echo By Amazon ، به مصرف کنندگان این امکان را می دهند حتی بدون بلند کردن انگشت خود از روی صفحه  سایت، هر چه بخواهند جستجو کنند. شما می توانید پاسخ خود را در خصوص همه چیز کسب کرده و پیش بینی می شود این خدمات ادامه یافته و ویژگی های جدید را به دنبال داشته باشند. شما در حال حاضر می توانید در وب سایت دومینو، سفارش پیتزا و فست فود بدهید. به نظر می رسد این فناوری ها امسال به شدت افزایش یابند و روشی جدید پیش روی مشاغل تجاری ارائه دهند.

 

جستجو وب سایت ها

 

گوگل تمایل بیشتری در جهت تسریع صفحات موبایل نشان خواهد داد

این بر هیچ کسی پوشیده نیست که گوگل، طرفدار تسریع صفحات موبایل(AMP) است. صفحات وب به طور مکرر بارگیری شده و بنابراین، تجارب کاربری بهتری را در بر خواهند داشت. در اینجا توضیحی مختصر در خصوص طراحی وب سایت های AMP ارائه می دهیم: AMP، روشی برای ساخت صفحات وب برای محتوای استاتیکی است که به سرعت رندر می شوند. این روش از سه بخش متفاوت تشکیل شده است: AMP HTML، نوعی HTML بوده که محدودیت هایی از نظر عملکرد های منطقی در جهت ایجاد محتوای پربار در مقایسه با HTML های اساسی دارد. با استفاده از کتابخانه  AMP JS، میتوان از تسریع رندر شدن صفحات AMP HTML اطمینان حاصل نمود. گوگل AMP Cache می تواند برای ارائه خدمات در صفحات AMPHTML مورد استفاده قرار گیرد.

UX( تجارب کاربری) ؛ همچنان منافع و مزایای بسیار برای طراحی سایت در بر دارد

منافع و مزایای بسیاری در خصوص ایجاد تجارب مسرت بخش برای کاربر وجود دارد که تاثیری مستقیم بر کیفیت سئو برجا خواهد گذاشت. کاربران شما به مدت بیشتری در وب سایت شما مشغول بازدید خواهند شد و تعامل بیشتری با محتوای سایت شما خواهند داشت. این امر به نوبه خود میتواند باعث افزایش زمان بازدید از سایت شده و یا اینکه آن را با سایر رسانه های اجتماعی به مشارکت می گذارند.

استراتژیِ اول موبایل  یک مساله ضروری خواهد شد

با ترافیک بیشتری که از جانب تلفن های همراه رخ می دهد، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند، کاربران هستند. هیچ کاری هم نمیتوان کرد. استفاده از تلفن های همراه مدام در حال افزایش است. البته مشاغلی هم وجود دارد که شاهد ترافیک استفاده از تلفن همراه نیستند. برای نمونه، نگاهی به این وب سایت ذخیره سازی مواد شیمیایی بیندازید. بیشتر ترافیک این وب سایت از جانب کاربری است که بر روی صفحه دسک تاپ دفتر در حال فعالیت است. این کاربر سایت، گزنه های تماس با موبایل بسیار مناسبی پیش رو دارد ولی طراحی مجدد آن برای وب سایت تجارت الکترونیک مصرف کننده، ایده چندان جالبی نمی باشد.

 

تاثیر سئو در طراحی سایت

 

لینک ها همچنان شامل محتوایی با برترین سطح کیفیتی خواهند بود

لینک ها از جای خود تکان نمیخورند! لینکها همچنان یک سیگنال مهم در رتبه بندی ها هستند. به جای اینکه ذهنتان را متوجه چگونگی امنیتی سازی آنها کنید، محتوایی ایجاد نمایید که بسیارمناسب بوده و افراد و کاربران  بدون اینکه از آنها بخواهید، این محتوا را با سایر افراد و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. محتوای موجود در مطالعات و تحقیقات مفصل، به مراتب مناسب تر از مطالب موجود در پست بلاگ ها هستند. سال ها پیش تحقیقاتی موجود بوه اند که به طور مفصل به بررسی روند ارائه خدمات برندهای مطرح می پرداخته اند.

  • 1
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر