دلایل

دلایل استفاده از اسلایدرهایی با محتوای مرتبط در طراحی سایت

دلایل استفاده از اسلایدرهایی با محتوای مرتبط در طراحی سایت

تاریخ انتشار خبر : 1396 خرداد 02

دلایل استفاده از اسلایدرهایی با محتوای مرتبط در طراحی سایت

چنانچه قصد طراحی وب سایت دارید، حتما باید ایده هایی خلاقانه در سر داشته باشید. چیزی که همه طراحان حرفه ای و حتی کاربران عادی معتقدند، طرح مناسب برای یک وب سایت می باشد. تحقیقات اخیر نشان می دهند که تقیربا سی و هشت درصد از کاربران در صورتی که با وب سایت های بی محتوا و یا محتوایی با کیفیت بسیار پایین مواجه شوند، بلافاصله از خواندن ادامه مطالب آنها سرباز می زنند. از طرف دیگر ، یک وب سایت مناسب میتواند باعث افزایش تعامل کاربران، ایجاد برند با شهرت و اعتبار بیشتر، افزایش ترافیک اینترنتی و نیز کاهش میزان محدودیت ها گردد. مهم تر از همه این که،  یک طراحی سایت ریسپانسیو، مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 

اسلایدر سایت

 

هدف شما از طراحی وب سایت هرچیزی که باشد، بسیار مهم است که ترکیب زیبایی و کاربرد را در همه قسمت های آن اعمال کنید.یک وب سایت مناسب ممکن است در وهله اول بسیار زیبا به نظر برسد، اما در صورتی که محتوای مناسب نداشته و یا سرعت دانلود مطالب در آن خیلی محدود باشد، جذابیت چندان و البته کاربرد مناسبی نخواهد داشت. برای افزایش عملکرد وب سایت ها، طراحان وب از ویژگی های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این ویژگی های مهم و کلیدی، اسلایدرهای محتوا می باشند.

اسلایدر ها تصاویری بسیار تاثیر گذار هستند و به همین جهت مخصوصا برای تبلیغات و معرفی محصولات در طراحی وب سایت ها و سایت ها بسیار  استفاده می شود . البته این تنها کاربرد اسلایدر ها نیست و از اسلایدر ها برای مباحث آموزشی ، علمی و… نیز استفاده می شود .

از یک طرف طراحان وب سایت ها معتقدند که اسلایدرهای محتوا ناپایدار هستند اما از طرفی دیگر، مالکان وب سایت ها این اسلایدرها را به هر قیمت در محتوای وب سایت های خود اعمال می کنند. این جاست که نقش یک طراح وب سایت مجرب برجسته تر خواهد شد. کارشناسان می توانند از نزدیک با شما همکاری داشته باشند تا توضیح بیشتری در خصوص محتوای کلیدی و برترین روش های استفاده از آن ها در صفحات مختلف برای رسیدن به برترین نتایج ارائه دهند.

چنانچه شما هم از آن دسته افرادی هستید که در یافتن مطالب و محتوای مناسب برای وب سایت خود دچار چالش شده اید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را در خصوص رهنمودهایی برای ارائه محتوای مناسب مطالعه بفرمایید.

 

 

طراحی اسلایدر در طراحی سایت

 

چرا باید طراحان وب سایت ها از اسلایدرهای محتوا استفاده کنند؟

بیشینه فضا در سایت

یکی از مزایای اسلایدر ها این است که می توانید فضای بیشتری را در وب سایت خود به تقسیم بندی محتوا و انواع تصاویر اختصاص دهید. این کار باعث می شود همچنین مطالب بیشتری را در وب سایت خود بگنجانید

جلب توجه بیشتر کاربران سایت

بهتر است رو راست باشیم! اینکه چشم بشر، بیشتر متوجه تصاویر زیبا می شود و سپس به پردازش کلمات می پردازد، واقعیتی است که نمی توان کتمان کرد. داشتن محتوای متنی در سراسر صفحات وب سایت شما، صرفنظر از کیفیت مطالب ارائه شده، مزایای بسیاری برایتان در پی خواهد داشت. کاربران اینترنت با همان نگاه اول بیشتر تمرکز خود را به تصاویر معطوف می کنند تا نحوه ارائه مطلب و کیفیت محتوا.

با داشتن اسلایدرهای زیبا، چشم گیر و ثابت قادر خواهید بود توجه خوانندگان را جلب کنید. به جای اینکه از متون بلند استفاده کنید، می توانید پیام خود را به شیوه ای جالب تر نمایان کنید. خواه قصد داشته باشید کالای خود را به فروش برسانید و یا اینکه ظاهر وب سایت خود را بهبود ببخشید، در هر صورت اسلایدرهای محتوا به صورت سحر و جادو عمل می کنند.!

تطبیق پذیری اسلایدرها با طراحی سایت

یکی از دلایلی که طراح وب سایت بایستی به هنگام افزودن اسلایدر محتوا در وب سایت شما در نظر بگیرد، این حقیقت است که این اسلایدرها بسیار انعطاف پذیر بوده و می توانند برای برآوردن اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. برای نمونه؛ می توانید از این اسلایدرها برای معرفی سایت خود، به روز رسانی بسیار حرفه ای محتوای وب سایت، استفاده از انواع مختلف رسانه ها، بیان کردن داستان خود، نمایش محصولات  و یا به اشتراک گذاری وبلاگ خود و خیلی از چیزهای دیگر استفاده کنید.

 

برجسته سازی محتوا

کاربران اینترنت همواره جذب اخبار جدید و محتوای بی همتا می شوند و این یک دلیل مهم برای این است که چرا شما بایستی مدام مطالب خود را به روز رسانی کنید. اسلایدرهای محتوا چنانچه مدام به روز شوند، بهترین گزینه به شمار می آیند. این اسلایدرها نمایی جدید در وب سایت شما ایجاد کرده و باعث می شوند محتوای شما خیلی برجسته تر به چشم بیایند.

 

شبکه ای از محصولات در سایت

اسلایدرهای محتوا، بهترین گزینه برای ارائه محصولات ما در سایت هستند. همانطور که در بسیاری از وب سایت ها شاهد آن بوده اید. یکی از اشتباهاتی که بیشتر ادمین های وب سایت ها انجام می دهند این است که اطلاعات جدید بی شماری در بازه زمانی مشابه ایجاد می کنند. این نه تنها خوانندگان بلکه، تجارب کلی کاربران را نیز تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.  با کمک این اسلایدرهای محتوا شما می توانید همه مطالب خود را ارائه داده  و این برای خوانندگان نیز بسیار آسان تر خواهد بود. خوانندگان شما بیشتر و بیشتر ترغیب به جستجو برای دریافت محتوای بیشتر در وب سایت شما خواهند شد.

 

درک بهتراز نمونه کارها با استفاده از اسلایدرها در طراحی سایت

کاربران اینترنت در خصوص خرید کالاها و خدمات، بسیار محتاط تر هستند. این کاربران می خواهند داستان وب سایت شما را دانسته و دوست ندارند زمان بسیاری را صرف مطالعه متون  طولانی کنند. همچنین نحوه نمایش نمونه کارهای شما از طریق اسلایدرها بسیار ساده تر می باشد. این به مشتریان کمک می کند تا برند شما را به درستی شناخته و همچنین آنها را به خرید کالاها و خدمات شما تشویق خواهد نمود.

 

کاربرد به همراه زیبایی در وب سایت

وقتی نوبت به طراحی وب سایت می رسد، نباید همه تمرکز خود را به جوانب زیبایی آن معطوف کنید، بلکه باید کاربرد همه اجزای آن را نیز در نظر بگیرید. با اسلایدرهای محتوا، نه تنها ظاهر وب سایت خود را زیباتر می کنید، بلکه تعداد تعاملات، ترافیک و تجارب کاربری را نیز افزایش داده اید.

دلایل بی شماری وجود دارد که چرا باید از اسلایدرهای محتوا استفاده کرد. قطعاً، طراحان وب توضیحات دقیق همراه با جزئیات به شما خواهند د اد. حرف آخر اینکه، هرگونه تمرینی به هنگام افزدن اسلایدرهای محتوا به وب سایت شما باید بررسی شود. این مانع از مشکلات رایج همچون سرعت بسیار آهسته وب سایت خواهد شد.همچنین باید گفت این اسلایدرها مناسب گوشی های هوشمند نیستند.

به منظور جلوگیری از برخی مشکلات رایج در استفاده از اسلایدر محتوا، اطمینان حاصل کنید که از بهترین نسخه های آنها بهره می برید. بهتر است پیام های خود را تا اندازه ای محدود کنید که در عین حفظ زیبایی، مانع از خستگی کاربران و بازدید کنندگان شوند. همچنین یک اسلایدر محتوای مناسب بایستی در کنترل و اختیار طراحان باشد.

 

 

  • 12
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر