چگونگی افزایش بازدید سایت بدون سئو!!!

تاریخ انتشار خبر : 1399 اردیبهشت 22

چگونگی افزایش بازدید سایت بدون سئو!!!

همه میدانیم که سئو راهی درخشان برای ایجاد ترافیک برای وب سایت می باشد. اما بهینه سازی موتور جستجو تنها راه افزایش ورودی سایت نیست! این نکته ضروری است که شما بدانید تنها راه ورودی ترافیک سایت سئو نیست و راه های متنوعی برای افزایش ورودی سایت وجود دارد و شما آنها را بشناسید.

در این مقاله، می خواهیم به این مسئله بپردازیم که چگونه می توانید بازدید وب سایت را افزایش دهید بدون اینکه فقط به سئو اعتماد کنید. ما به استراتژی های مختلفی می پردازیم که می توانید در حال حاضر به کار بگیرید و همچنین به این موضوع می پردازیم که چگونه هر منبع ورودی سایت را بهینه کنید. در انتهای این مقاله شما اطمینان خواهید داشت که زحمات شما در طراحی سایت تنها به دلیل تغییر در الگوریتم های گوگل از بین نخواهد رفت.

 


 جهت مشاوره استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان با کارشناسان ما در ایده پویا در ارتباط باشید.

 

  تلفن ایده پویا تلفن‌ها:         875 73 222 - 021      -       180 20 229 - 021

 


 

ارزش هر ورودی و بازدید سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو

 

ترافیک ورودی سایت

 

قبل از هر چیز لازم است بدانید تمام ورودی های سایت یکسان نیستند و شما باید جذب کاربران هدف و با کیفیت مد نظرتان باشد. ورودی با کیفیت، در سایت می تواند، ROI) Return On Investment) و یا بازگشت سرمایه بهتری نسبت به ترافیکی که هدف گذاری نشده است داشته باشد.

ترافیک های ورودی بالا به نظر اتفاق عالی به نظر می رسد اما اگر ترافیک ورودی هدف گذاری نشود این اعداد فقط غرور کاذب به شما می دهد و هیچ نتیجه ای ندارد. 1000 بازدید اتفاقی برابر با 100 بازدید هدفمند برای هدایت ترافیک ورودی برای فروش است. ممکن است یک بستر شبکه اجتماعی باعث ایجاد ترافیک وب شود اما ممکن است از کیفیت بالایی برای وب سایت شما برخوردار نباشد.

ترافیک ارگانیک، CPC و ایمیل بیشترین خریدهای تجارت الکترونیکی را به دنبال داشته است.این بدان معنی است که سرچ اینترنت و تبلیغات آنلاین می تواند ترافیک با کیفیت بیشتری را به سمت فروشگاه های تجارت الکترونیک سوق دهد.

موثرترین کاربرانی که وارد سایت می شوند آنهایی هستند که نه تنها علاقه قبلی به خدمات یا محصول شما دارند بلکه در حال جستجوی راه حل مشابهی هستند و آماده هزینه کردن برای محصول و یا خدمات شما هستند. در این مرحله، شما احتمالاً فکر می کنید، "آیا به حضور در شبکه های اجتماعی احتیاج دارم؟"

بله، اگر موتورهای جستجو بهترین منبع ترافیک هدفمند برای یک سایت تجارت الکترونیکی باشند، لزوماً نتیجه مشابهی را برای یک شرکت تبلیغاتی حاصل نمی کنند. در این صورت حضور در شبکه های اجتماعی می تواند بهترین ترافیک را به همراه داشته باشد. بسته به مخاطبان شما و صنعتی که در آن قرار دارید، شبکه های اجتماعی ممکن است بیشترین فروش را برای تجارت شما داشته باشند. رسانه های اجتماعی می توانند با استراتژی درست باعث جذب ترافیک هدفمند باشند.

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر افزایش بازدید سایت

 

تبلیغات آنلاین

 

تبلیغات آنلاین می توانند فوراً هزاران کلیک، به وب سایت شما اضافه کند. اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات آنلاین ترافیک بازدید سایت جذب کنید، مهم است که قبل از هر چیز بدانید که چگونه می خواهید از این ترافیک درآمد کسب کنید.

اگر می خواهید در طولانی مدت تبلیغات پایدار داشته باشید، راهی برای تولید ROI از تبلیغات خود پیدا کنید. به یاد داشته باشید - هنگام اجرای یک کمپین تبلیغاتی، اگر نتوانید از وب سایت خود سود کسب کنید، ترافیک جذب شده هیچ فایده ای ندارد.

این چالش بزرگ به دو دسته تقسیم می شود؛ تبلیغ چیزی که مردم می خواهند اولین قسمت آن است و ایجاد تبلیغات با کیفیت بالا که افراد مناسب را ترغیب به کلیک کردن بر روی آنها می کند، بخش دوم آن است.

 

افزایش بازدید سایت با پست مهمان

 

پست مهمان

 

می توانید از پست مهمان به عنوان ابزاری برای جذب مخاطب به وب سایت خود استفاده کنید. وبلاگ نویسی مهمان گزینه ای مؤثر برای هدایت بازدید کنندگان به وب سایت شماست.

هنگام نوشتن پست مهمان باید به دو نکته توجه کنید:

اول پیدا کردن وب سایت هایی که با سبک کسب و کار شما همخوانی دارند و پست مهمان را می پذیرند. مورد بعدی که باید روی آن کار کنید نوشتن یک مطالب قانع کننده برای سایتی است که می خواهید برای آن بنویسید. محتوای عالی باعث تقویت برند شما می شود و همچنین به مخاطب هدف، دلیل محکمی برای خواندن مطالب شما می دهد.

 

افزایش رتبه سایت با کامنت گذاشتن در مقالات و وبلاگ ها

 

کامنت گذاشتن در مقالات

 

استفاده از قسمت کامنت های مقالات می تواند راهی برای ایجاد ترافیک به سایت شما باشد. چگونه می توانید از نظرات برای تولید ترافیک استفاده کنید؟ ابتدا باید سایت هایی را پیدا کنید که مطالبی مشابه مطالب وب سایت شما تولید می کنند. می‌توانید از SEMrush برای یافتن رقبای ارگانیک اصلی خود استفاده کنید. URL وب سایت خود را وارد کنید، سپس وبلاگ های مشابه شما ارائه می دهد که باید بخشی از استراتژی اظهارنظر وبلاگ شما باشند.

 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر افزایش بازدید سایت

 

شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی می توانند تأثیر گسترده ای بر تجارت و توانایی آن در ایجاد ترافیک و فروش بگذارند. نفوذ گسترده شبکه های اجتماعی باعث شده است که شرکت ها بدانند که بدون حضور فعال در اینستاگرام، توییتر و غیره نمی توانند موفق شوند.

وقتی نوبت به شبکه های اجتماعی می رسد، نمی توانید فقط از مردم بخواهید از شما چیزی بخرند یا به وب سایت شما مراجعه کنند. ابتدا باید ارزش خود را فراهم کنید و حسن نیت بین شما و کاربرانتان ایجاد کنید.

با بازاریابی محتوا می توانید ابتدا افراد را ترغیب به ایجاد تعامل کنید. اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد، آنها را ترغیب می کنند که دوباره به پیج شما سر بزنند. کاربران بیشتر تمایل به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی دارند که این به جذب ترافیک وبسایت در آینده کمک می کند.

اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق شوید و ترافیک گسترده ای را به سایت هدایت کنید، این اتفاق تنها با تولید و انتشار محتوا اتفاق نمیفتد. شما باید حضور خود را انسانی کنید، زیرا مخاطبان شبکه های اجتماعی اصالت را می خواهند. همیشه کاربران را ترغیب کنید تا به شما بازخورد بدهند و با پست های شما تعامل داشته باشند.

برای هر بستر رسانه اجتماعی، ساعات مشخصی در روز وجود دارد که افراد در آن فعال باشند. محتوای رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید که در آن ساعت ها منتشر شود تا تعامل بیشتری داشته باشد.

از اینفوگرافیک ها، GIF های متحرک و تصاویر دیگر برای تشویق به اشتراک گذاری استفاده کنید. اینفوگرافیک ها بیشترین اشتراک گذاری را در بین انواع محتوا دارند. حتی بیشتر از فیلم!

تصویری از زندگی روزمره خود به اشتراک بگذارید یا پشت صحنه تولید محتواهای خود را به فالوورهایتان نشان دهید. اگر یک شرکت هستید، از کنفرانس های خود تصاویری را به اشتراک بگذارید یا به سادگی تصاویری را نشان دهید که فرهنگ شرکت شما را برجسته می کند - همیشه خوب است که چهره ای به تجارت خود اضافه کنید.

هر بستر اجتماعی عملکرد مخصوص به خود را دارد. می توانید یک محتوا ایجاد کنید و آن را در هر شبکه اجتماعی ارسال کنید، اما ممکن است واکنش مثبتی نبینید.

نتیجه‌گیری

برای ایجاد ترافیک به سایت و افزایش بازدید سایت خود نباید فقط به موتورهای جستجو اعتماد کنید. پس از خواندن این مقاله، با تاکتیک های مختلفی آشنا شده اید که می توانیداز آنها برای جذب ورودی وبسایت استفاده کنید.

این تاکتیک ها شامل تبلیغات آنلاین، جذب ترافیک از شبکه های اجتماعی، نوشتن پست مهمان و اظهار نظر در سایت ها و وبلاگ های دیگر است. این که آیا شما یکی از این تاکتیک ها را به تنهایی استفاده می کنید یا همه آنها را با هم استفاده می کنید به استراتژی شما بستگی دارد. هر یک از آنها می توانند نحوه جذب وب سایت شما را تغییر دهند. کافیست یکی از این روش ها را استفاده کنید و ببینید که بازدید سایت تنها از طریق موتور های جستجو نمی باشد.

 

 آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

  • 1
  • 1
نظرات کاربران (1)
  • avatar
    خانه هوشمند الفا

    بسیار مطلب مفید و نکات منطقی ای بود. من خودم هم پست مهمان رو قبول دارم و به دنبال سایت هایی هستم که پست مهمان قبول کنند و تا کنون موفق نشدم. اگر سایتی رو میشناسید به ما معرفیش کنید. فقط ترافیک خوبی داشته باشه و هم وزن سایت خودمون. hooshmandbms.ir

ثبت نظر